Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Na prezent
Skarpetki
LEGO
Promocje

Zmienność rynków a wartość przedsiębiorstw

Okładka książki Zmienność rynków a wartość przedsiębiorstw

Szczegóły:

Wydawca: Poltext
ISBN: 978-83-7561-265-3
EAN: 9788375612653
oprawa: Miękka
podtytuł: Wydanie w nowej szacie graficznej
wydanie: 1
format: 15.3x22.7
język: polski
liczba stron: 424
rok wydania: 2013
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
42,25 zł
Cena detaliczna: 
54,90 zł
23% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,25
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Książka przedstawia problem zmienności rynków kapitałowych, surowcowych i pieniężnych w pierwszym dziesięcioleciu XXI wieku oraz ich wpływ na determinanty wyceny i wartość przedsiębiorstw. Szczególnie wnikliwie Autorzy rozpatrują takie zagadnienia, jak: zmienność rynków jako nowa ""normalność"" w gospodarce, miejsce Chin w przyszłym ładzie finansowym świata, bezpośrednie inwestycje zagraniczne na świecie i w Polsce, weryfikacja teorii dotyczących cen ropy naftowej, narastanie długu publicznego na świecie i w Polsce oraz sposoby jego finansowania. Budowa kapitału zaufania poprzez komunikację i zarządzanie oczekiwaniami inwestorów stanowi odpowiedź na utratę zaufania przez wiele spółek publicznych, także w naszym kraju. W publikacji zaakcentowano potrzebę społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw, znaczenie niematerialnych aktywów firmy, wykorzystywanie obligacji jako coraz istotniejszego źródła finansowania przedsiębiorstw oraz wzmacnianie kontroli wewnętrznej, która wpływa dodatnio na proces kreowania ich wartości. Przedstawiono także całkowite stopy zwrotu spółek kapitałowych na GPW w Warszawie w latach 2001-2009 oraz zakres zmian u notyfikowanych akcjonariuszy spółek giełdowych w ostatnich latach w Polsce. Książka jest ważnym głosem w dyskusji o skutkach kryzysu globalnego dla przedsiębiorstw, o wpływie zmienności przepływów na rynkach- kapitałowym, surowcowo-towarowym i pieniężnym - na migracje wartości przedsiębiorstw, na destrukcję i kreowanie ich wartości. - Prof. dr hab. Irena Lichniak, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź