Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Promocje
Na prezent
Skarpetki
LEGO

Pomoc

faq smakliter.pl

 

 

Jak złożyć zamówienie?

Zamówienia można składać tylko poprzez dodanie wybranego towaru do koszyka. Obok wszystkich książek, także z tymi oznaczonymi jako zapowiedzi, znajdziesz przycisk ,,Do koszyka”. Jego zawartość możesz w każdej chwili skontrolować, klikając na symbol koszyka znajdujący się w prawym górnym rogu ekranu. Czasem konieczne będzie odświeżenie strony. Produkty niedostępne, nie posiadają przycisku dodaj do koszyka tylko infomrację o niedostępności i możliwości zapisania się na powiadomienie jak tylko dany produkt się pojawi.

W celu złożenia zamówienia, potwierdź zawartość koszyka, wybierz formę dostawy i płatności oraz podaj dane adresowe. Możesz także podać inne dane do faktury oraz wysyłki. Jeśli się zarejestrujesz jako nasz klient, będziesz mógł śledzić status realizacji zamówienia na stronie, ale rejestracja nie jest wymagana, o postępach realizacji będziemy informować Cię mailowo.
 
Zamówienie na pewno jest złożone tylko jeżeli na końcu dostaniesz komunikat z podziękowaniem złożenia zamówienia, oraz jego numerem.

Jak długo będę czekać na realizację zamówienia?

Czas potrzebny na wysyłkę wybranej książki znajdziesz obok ceny za oznaczeniem "WYSYŁKA". Nadanie tego samego dnia przesyłki następuje z pozycjami objętymi wysyłką 24h złożonymi do godziny 12:00 lub następnego dnia roboczego. Przy pozycjach 48h wysyłka następuje przeważnie następnego dnia roboczego jeżeli zamówienie zostało złożone do godziny 13-14, najpóźniej do dwóch dni roboczych. Generalnie zamówienia są przekazywane tak szybko jak możemy.
 
Są także pozycje, które mają podane czas realizacji 3-5 dni roboczych, są to produkty na zamówienie i wysyłamy tylko jak dana pozycja do nas przyjdzie, w koszyku będzie podany maksymalny czas realizacji zamówienia. 
 
Jeżeli chodzi o przedsprzedaż, to zamówienia są realizowane po dacie podanej przy produkcie, jest to data podana przed wydawcę i czasem może ulec zmianie.

Ilę będę czekać na przesyłkę?

Wszystko zależy od wybranej opcji dostawy, oraz szybkości firmy kurierskiej. Do czasu realizacji zamówienia, który jest przy produktach należy w zależności od formy dostawy doliczyć czas przesyłki. Poniżej formy dostawy i ile będziesz czekać na ich dostarczenie.
 
Paczka Orlen - czas dostarczenia do punktu to 1-3 dni.
Kurier InPost - czas dostarczenia pod wskazany adres to 1-2 dni.
Paczkomaty InPost - czas dostaczenia do Paczkomatu to 1-2 dni.
Kurier Poczta Polska i do punktu Poczty Polskiej to 2 dni.

Jak otrzymam informację o możliwości odbioru paczki?

Orlen paczka informuje o możliwości odbioru paczki, która trafiłą do pinktu e-mailem oraz SMSem wysyłając odpowiedni kod odbioru i gdzie dana paczka się znajduje. Może także zainstalować aplikację Paczka Orlen, którą znajdziemy tutaj: Google Play, App Store.
 
InPost Paczkomaty informuje e-mailem oraz SMSem o możliwościo odbioru paczki z wybranego paczkomatu - nie wysyła powiedomień, jeżeli na dany numer jest zainstalowana aplikacja, wtedy wszystkie powiadomienia są wysyłane za pośrednictwem aplikacji InPost. Apikację znajdziemy tutaj: Google Play, App Store.
 
Warto zainstalować aplikację ponieważ często wiadomości trafiają do folderu SPAM.

Jak sprawdzić status przesyłki?

W zależności od formy dostawy, są różne strony do sprawdzenia statusu paczki - kliknij Twoją formę dostawy by przejść do odpowiedniej strony. Numer wysyłamy Ci automatycznym e-mailem po nadania paczki, wraz z linkiem do odpowiedniej strony, gdzie można sprawdzić status przesyłki.
 

Ile przesyłka będzie na mnie czekać?

Paczka w punkcie Orlen Paczki czeka 48h, w paczkomatach aktualny czas oczekiwania na odbiór to 48h, w aplikacji InPost można wydłużyć czas oczekiwania paczki (opcja płatna w InPost).
Pocztex przesyłki w punktach odbioru oczekują na odbiór przez 7 dni, zaś w automatach paczkowych 3 dni, po tym terminie przesyłka z automatu jest przekierowana do placówki pocztowej, w której czeka na odbiór 4 dni. Nie ma możliwości przedłużenia tego terminu.
 

Książka/produkt jest niedostępny czy mogę dostać informację gdy tylko się pojawi?

Tak! Mamy mechanizm, który sprawi, że dowiesz się o dostępności produktu, tylko jak książka pojawi się u nas albo u naszych dostawców. Przy niedostępnych ksiażkach, zamiat dodaj do koszyka, jest okienko, gdzie możesz zostawić swój adres e-mailowy, tylko jak produkt bęzie dostępny, automatycznie wyślemy Ci wiadomość o tym.
 

Nie otrzymuję maili rejestracyjnych i/lub ze statusem realizacji zamówienia – dlaczego?

Maile rejestracyjne i te potwierdzające złożenie zamówienia powinny dotrzeć do Ciebie w ciągu kilku minut. Drobne opóźnienia mogą wynikać z przeciążenia u Twojego lub naszego operatora poczty. Jeśli wiadomości w ogóle nie docierają do Twojej skrzynki, sprawdź folder SPAM a także OFERTY. Dodaj także adres biuro@smakliter.pl do listy adresowej, lub do białej listy, by potwierdzenia na pewno lądowały w Twojej skrzynce odbiorczej.

Jak sprawdzić status realizacji mojego zamówienia?

Wystarczy wejść w zakładkę Historia zamówień na stronie sklepu. Aby korzystać z tej sekcji, musisz zarejestrować się na stronie przed dokonaniem zamówienia, a podczas każdej kolejnej wizyty logować się przy użyciu podanych wcześniej danych. Powiadomienia o przyjęciu do realizacji zamówienia oraz realizacji paczki otrzymasz drogą mailową. Także możesz dowiedzieć się o nich mailowo pod adresem biuro@smakliter.pl oraz telefonicznie: 42 212 60 96. 
 

Mam kod rabatowy, gdzie go wpisać?

Pole na wpisanie kodu rabatowego znajdziesz pod listem książek w koszyku . W miejscu "Jeśli posiadasz kod rabatowy, podaj go". Oferta promocyjna pojawi się na dole strony. Jeżeli jest to kod rabatowy, to w koszyku cena książek zostanie pomniejszona. 

Orlen Paczka nie wysyła kodu odbioru, jak go uzyskać?

Jeżeli masz pewność, że paczka jest gotowa do odbioru. A nie otrzymałeś kodu uprawniającego do odbioru - taki kod powinien przyjść SMSem bądź e-mailem. W pierwszej kolejności sprawdź folder SPAM w Twoim folderze skrzynki odbiorczej. Masz także możliwość poprosić sprzedawcę w punkcie, aby skorzystał z opcji „przypomnij kod odbioru” na swojej kasie. SMS z kodem odbioru zostanie dostarczony w przeciągu 15-20 minut na wskazany numer. Jeżeli został podany numer telefonu komórkowego błędnie, skontaktuj się z nami pilnie, poprosimy Orlen Paczkę o jego poprawę i wysłanie jeszcze raz kodu. Warto także zainstalować aplikację, by na bierząco śledzić losy Twoich paczek. Znajdziemy ją tutaj: Google PlayApp Store.

Jak zapisać się na newsletter?

Na głównej stronie jest bannerek, bądź przejdź pod ten adres i tam możesz podać swój adres e-mailowy. Przy rejestracji także, możesz zaznaczyć opcję, że chcesz otrzymywać newsletter. 

Jak wypisać się z newslettera?

Najprościej i najszybciej, kliknąć w opdowiedni link w newsleterze, wystarczy w niego kliknąć i wypisze nas z newslettera. Możesz także wysłać do nas taką informację na maila.

Nie mogę się dodzwonić?

Nasz numer infolini  42 212 60 96. Procujemy od godziny 8:00 - 16:00 i w tych godzinach staram się odbierać wszystkie połączenia telefonicznie. Niestety czasem bywa tak, że wszyscy nasi konsultanci są zajęci, a ponieważ nie mamy sygnału zajętości, możesz się nie dodzwonić . Warto napisać do nas wiadomość e-mail, staramy się odpowiadać na nie tak szybko jak to tylko możliwe. 

Chcę zwrócić towar czy mogę?

Tak, masz na to 14 dni, więcej o zwrotach przeczytasz pod tym linkiem.

Jestem placówką publiczną, czy mogę uzyskać odroczony termin płatności?

Tak, wystawiamy faktury z 14 dniowym terminem płatności, ale nie robimy tego automatycznie. Przy składaniu zamówienia, prosimy o wybór przy płatności - płatność przelewem tradycyjnym, wypełnić dane nabywcy (na kogo będzie wystawiona faktura), oraz dane na jaki adres mamy wysłać towar (będą to dane odbiorcy), następnie złożyć zamówienie i go nie opłacać. Teraz wystarczy do nas napisać wiadomośc wraz z numerem zamóienia z prośbą o odroczony termin na adres biuro@smakliter.pl. Mail musi przyjść z odpowiedniej domeny, bądź potwierdzenie złożenia zamówienia z pieczątką.

Oczekiwanie na odpowiedź