Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Promocje
Na prezent
Skarpetki
LEGO

Zmiany medialne i komunikacyjne T.2

Okładka książki Zmiany medialne i komunikacyjne T.2

Szczegóły:

ISBN: 9788363434564
EAN: 9788363434564
oprawa: oprawa: broszurowa
wydanie: 1
format: 12,3x19,5 cm
język: polski
liczba stron: 280
rok wydania: 2020
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
19,24 zł
Cena detaliczna: 
35,00 zł
45% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,24
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Celem, jaki postawili sobie autorzy drugiego tomu serii Współczesne Transgresje, zatytułowanego Zmiany medialne i komunikacyjne. Media, wizerunek, biznes, jest interdyscyplinarne opracowanie problematyki zmiany komunikacyjnej w kontekście rozwoju mediów, budowania wizerunku oraz prowadzenia biznesu. Te trzy sfery aktywności okazują się wzajemnie na siebie oddziaływać i przeplatać w codziennej praktyce produkcji i konsumpcji medialnej. Pozostają w ścisłych relacjach, które niniejsza praca stara się zidentyfikować i wyjaśnić. Ze Wstępu
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź