Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Złam konwencję czyli jak stworzyć wielką markę

Okładka książki Złam konwencję czyli jak stworzyć wielką markę

Szczegóły:

Wydawca: Słowa i Myśli
ISBN: 978-83-63566-09-8
EAN: 9788363566098
oprawa: miękka
wydanie: 2
format: 225x210x10mm
język: polski
liczba stron: 152
rok wydania: 2013
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
25,68 zł
Cena detaliczna: 
39,90 zł
36% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,52
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Często czytasz o sukcesach wielkich marek, przecierasz oczy ze zdumienia, widząc jak rozwiązania, które wydawałoby się są ,,strzałem w kolano"" budują coraz większą ich potęgę. Myślisz - stoi za tym sztab ludzi. Na pewno wiele z tych uznanych na całym świecie brandów, zatrudnia wielu specjalistów, jednak zanim stali się WIELCY zrobili coś co pozwoliło im zaistnieć na rynku... ZŁAMALI KONWENCJĘ. Tradycyjne myślenie o marce, patrzenie wyłącznie na słupki sprzedaży i oferowanie ,,tylko"" produktu... już nie wystarczy. Wartości, pasja i ciągłe poszukiwanie jak wzbogacić życie Klienta - to klucz do sukcesu.Brand persona, przeżyj to sam, wywiad ,,dlaczego?"" a może poziom wyżej... które z tych narzędzi będą najlepsze dla Twojej marki? Zawarte w książce wskazówki to tylko drogowskazy, od Ciebie zależy w którą stronę pójdziesz - czy zaryzykujesz i złamiesz schematy, czy będziesz się trzymać już utartej ścieżki.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź