Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Promocje
Na prezent
Skarpetki
LEGO

Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentów

Okładka książki Zjawisko customer engagement wśród polskich konsumentów

Szczegóły:

ISBN: 9788301204563
EAN: 9788301204563
oprawa: Miękka
format: 16.5x23.5cm
język: polski
liczba stron: 182
rok wydania: 2019
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
52,76 zł
Cena detaliczna: 
69,00 zł
24% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,76
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Koncepcja Customer Engagement (CE) jest jedną z nowych teorii opisujących aktywizm konsumenta we współkreowaniu wartości. Niniejsza monografia, będąca efektem kilkuletnich badań realizowanych w latach 2015-2018 w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki, ma, w zamierzeniu autorów, dostarczyć kompleksowej wiedzy na temat zjawiska Customer Engagement wśród polskich konsumentów. Książka jest adresowana zarówno do środowiska naukowców, jak i praktyków biznesu prowadzących działalność na rynku dóbr i usług konsumpcyjnych. Może być także przydatna w kształceniu na studiach magisterskich i doktoranckich.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź