Zestaw zawiera 2 płytki, flamaster suchościeralny z gąbką oraz instrukcję.
	Ćwiczenia planowania ruchu ręki przygotowują do nauki pisania, stymulują sprawność manualną oraz koordynację wzrokowo-ruchową. Odtwarzanie przez dziecko prezentowanych wzorów pełni funkcję stymulacji lewopółkulowej (odwołującej się przede wszystkim do umiejętności linearnych oraz sekwencyjnych). Powtarzanie rysowanych przez terapeutę wzorów pozwala na wzbudzenie naśladownictwa. Ćwiczenia naśladowania i planowania ruchu dominującej ręki pozwalają zbudować biologiczne podłoże uczenia się mowy: naśladowania ruchów artykulacyjnych, uczenia się wzorców ruchu i rozumienia intencji.
	Pomoc szczególnie przeznaczona dla dzieci:
	- z opóźnionym rozwojem mowy (z powodu braku planu ruchu artykulacyjnego),
	- zagrożonych dysleksją (z powodu trudności w linearnym kodowaniu wzorów),
	- z afazją (z powodu apraksji),
	- z zaburzeniami rozwoju ze spektrum autyzmu (z powodu trudności w naśladowaniu ruchów: manualnych, gestowych, artykulacyjnych),
	- z niepłynnością mowy (z powodu nadmiernego napięcia mięśniowego),
	- z zespołem Downa (z powodu opóźnień w osiąganiu normatywnych umiejętności motorycznych).