Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Zarządzanie wartością w małych i średnich przedsiębiorstwach

Okładka książki Zarządzanie wartością w małych i średnich przedsiębiorstwach

Szczegóły:

Wydawca: PWE
ISBN: 9788320818062
EAN: 9788320818062
oprawa: Miękka
format: 17.0x24.0cm
język: polski
liczba stron: 156
rok wydania: 2009
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
37,38 zł
Cena detaliczna: 
52,00 zł
28% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,12
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Współczesne przedsiębiorstwa, dostosowujące działalność do dynamicznych zmian zachodzących w gospodarce, są nastawione na zwiększanie swojej wartości.Oznacza to, że ich podstawowym celem stało się maksymalizowanie bogactwa właścicieli firmy. Wybór strategii, dzięki której ten cel będzie osiągnięty w największym stopniu, i ustalenie wartości firmy wymagają rozległej wiedzy, obejmującej m.in. takie zagadnienia, jak: finansowa charakterystyka decyzji, analiza zarządzania przez wartość, fazy życia firmy, prognozowanie przyszłych przychodów ze sprzedaży, sposoby szacowania stopy dyskontowej, zastosowanie zmodyfikowanego modelu MVA w zarządzaniu firmą.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź