Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Zarządzanie wartością klienta.Pomiar i strategie

Okładka książki Zarządzanie wartością klienta.Pomiar i strategie

Szczegóły:

Wydawca: Poltext
ISBN: 978-83-7561-058-1
EAN: 9788375610581
oprawa: Twarda
format: 16.8x24.4cm
język: polski
liczba stron: 568
rok wydania: 2010
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
61,88 zł
Cena detaliczna: 
79,90 zł
23% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 61,48
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Książka prezentuje w sposób kompleksowy koncepcję zarządzania wartością klienta. Jest to nowoczesne podejście do marketingu polegające na traktowaniu klientów jako głównego aktywu firmy, którego wartość jest w procesie zarządczym mierzona i maksymalizowana. Rozwój trwałych i rentownych relacji z klientami stanowi bowiem determinantę wzrostu zysku firmy oraz jej wartości.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź