Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Zarządzanie produktem dla bystrzaków

Okładka książki Zarządzanie produktem dla bystrzaków

Szczegóły:

Wydawca: Helion
ISBN: 978-83-283-5929-1
EAN: 9788328359291
oprawa: Miękka
Tłumaczenie: Malcherek Monika
wydanie: 1
format: 17.0x23.5cm
język: polski
liczba stron: 384
rok wydania: 2022
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
28,93 zł
Cena detaliczna: 
49,00 zł
41% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,93
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Opracuj skuteczną strategię dla swojego produktu
Uzyskaj informacje zwrotne od klientów i z rynku, żeby zmaksymalizować przychody
Naucz się wywierać wpływ na zespół
Podręcznik efektywnego zarządzania produktem
W Stanach Zjednoczonych menedżer produktu jest uznawany za czwartą najważniejszą osobę w firmie. Jednak tylko nieliczna grupa menedżerów produktu przeszła formalne szkolenie zawodowe. Jeśli planujesz objąć to stanowisko lub obecnie je zajmujesz, ta książka zapewni Ci solidne podstawy, czyli koncepcje, praktyki i narzędzia, których potrzebujesz, by rozwijać swoją karierę.
W książce:
Zasady zarządzania produktem
Fazy cyklu życia produktu
Skuteczne badania rynku
Analiza konkurencji
Efektywne wprowadzanie produktu na rynek
O autorach
Brian Lawley jest prezesem i założycielem 280 Group, czołowej firmy konsultingowej i szkoleniowej specjalizującej się w zarządzaniu produktem.
Pamela Schure jest dyrektorem ds. produktów i usług w 280 Group. Pracowała jako menedżer produktu, marketingu produktu oraz w dziale marketingu między innymi w Apple i Adaptec.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź