Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Zarządzanie marketingowe. Aspekty teoretyczno...

Okładka książki Zarządzanie marketingowe. Aspekty teoretyczno...

Szczegóły:

Wydawca: Naukowe Sophia
ISBN: 9788365357823
EAN: 9788365357823
oprawa: oprawa: twarda
format: 240x175x10 mm
liczba stron: 121
rok wydania: 2017
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
60,41 zł
Cena detaliczna: 
78,00 zł
23% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,41
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Monografia wskazuje na tajniki marketingowe wymagane w oczach konsumentów oraz szczegółowo porusza tematykę aktywności polskich cyfrowych liderów opinii na youtube w zakresie komunikacji marketingowej wskazując na ich wartość reklamową.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź