Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Zarządzanie marką obszaru recepcji turystycznej przez narodowe organizacje turystyczne

Okładka książki Zarządzanie marką obszaru recepcji turystycznej przez narodowe organizacje turystyczne

Szczegóły:

Wydawca: CeDeWu
ISBN: 9788381021401
EAN: 9788381021401
oprawa: Miękka
wydanie: 1
format: 16.5x23.5cm
język: polski
liczba stron: 380
rok wydania: 2018
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
53,46 zł
Cena detaliczna: 
76,00 zł
30% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,38
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Inspiracją do napisania niniejszej książki było stwierdzenie N. Morgana i A. Pritchard (2000), według których walka o klienta na współczesnym rynku turystycznym nie rozgrywa się już w oparciu o cenę, natomiast w oparciu o serca i umysły turystów. Kluczem do osiągnięcia sukcesu jest zbudowanie silnej marki obszaru, której najważniejsze, często unikatowe atrybuty stanowić będą decydujące czynniki, przy podejmowaniu przez turystów decyzji w zakresie wyboru docelowej destynacji. Istotną rolę w tym względzie odgrywają narodowe organizacje turystyczne (NTO), które oprócz swojego głównego zadania (promocja kraju jako atrakcyjnej destynacji turystycznej), realizują kompleksowy proces zarządzania turystyczną marką kraju. Podjęta w opracowaniu problematyka, dotycząca zwłaszcza oceny skuteczności działań realizowanych przez NTO, w ramach procesu zarządzania marką obszaru recepcji turystycznej (ORT) na szczeblu krajowym, jak dotąd nie była przedmiotem wielu analiz. Dotyczy to zarówno krajowej, jak i zagranicznej literatury przedmiotu. Jest to zatem opracowanie, w którym po raz pierwszy zaprezentowano rzeczywiste obszary funkcjonowania tak wielu współczesnych NTO (81 organizacji), z uwzględnieniem ich przydatności dla całego procesu zarządzania turystyczną marką kraju. Główne zalety publikacji to m.in.: -przejrzysty układ, -logiczna i spójna merytorycznie struktura, -zrozumiała forma przekazu, -szczegółowa analiza działalności NTO oparta na wynikach badań empirycznych, -szeroki zakres podmiotowy i przedmiotowy zaprezentowanych analiz, -omówienie problematyki rzadko podejmowanej zarówno w krajowej, jak i zagranicznej literaturze przedmiotu (m.in. ocena skuteczności działań podejmowanych przez NTO), -wiele autorskich propozycji rozwiązań dotyczących zarządzania marką destynacji turystycznych, -duża liczba tabel i rycin ilustrujących rozważania teoretyczne, -bogata bibliografia (ponad 500 źródeł). Publikacja skierowana jest do podmiotów odpowiedzialnych za działania podejmowane w zakresie szeroko rozumianej promocji oraz zarządzania destynacjami turystycznymi zarówno na szczeblu lokalnym, jak również regionalnym i krajowym.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź