Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Zarządzanie czasem pracy przez menedżerów Planowanie i rozliczanie czasu pracy zespołu

Okładka książki Zarządzanie czasem pracy przez menedżerów Planowanie i rozliczanie czasu pracy zespołu

Szczegóły:

Wydawca: C.H. Beck
ISBN: 9788381289009
EAN: 9788381289009
oprawa: oprawa: broszurowa
podtytuł: Planowanie i rozliczanie czasu pracy zespołu
tytuloryg: U
wydanie: 1
format: 16,5x23,8 cm
język: polski
Seria: KADRY
liczba stron: 352
rok wydania: 2018
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
117,40 zł
Cena detaliczna: 
139,00 zł
16% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 116,70
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Poradnik ułatwiający zarządzanie czasem pracy w zespole, którym kieruje menedżer. W książce pokazano jak zaplanować i rozliczyć czas pracy w różnych okresach czasu – miesiącu, okresie rozliczeniowym i roku. Książka stanowi szerokie kompendium wiedzy na skomplikowany temat, jakim jest czas pracy. Publikacja jest obszerna, gdyż proces zarządzania czasem pracy podzielono na etapy, uwzględniając zaangażowanie w nie kadry zarządzającej. Niewątpliwym atutem książki jest duża liczba przykładów, które doskonale obrazują faktyczne działania, jakie w praktyce musi podjąć menedżer, aby prawidłowo kierować zespołem z punktu widzenia czasu pracy. Ponadto każdy rozdział kończy się swoistym podsumowaniem, w którym zawarto 10 głównych zasad dotyczących jego treści, a więc można stwierdzić, że w sumie w 80 punktach streszczono krok po kroku procedury postępowania związanego z czasem pracy, zgodnie z którymi powinni postępować menedżerowie. Książka zawiera odrębne omówienia dotyczące czasu pracy w placówkach handlowych po wprowadzeniu zakazu handlu w niedziele od 1.3.2018 r. i pod tym kątem jest pierwszym na rynku tak szerokim omówieniem tej ciągle nowej i budzącej wątpliwości tematyki. Nowości uwzględnione w książce: Zasady planowania i rozliczania czasu pracy w placówkach handlowych od 1.3.2018 r. po wprowadzeniu zakazu handlu w niedziele. Nowe indywidualne rozkłady czasu pracy dla pracowników – rodziców dzieci niepełnosprawnych. Przesunięcie obligatoryjnych elektronicznych zwolnień lekarskich na 1.12.2018 r. Najnowsze stanowiska PIP i MRPiPS dotyczące czasu pracy z lat 2016–2017. Wspólne stanowiska PIP i MRPiPS w sprawie czasu pracy w placówkach handlowych po zmianach wprowadzonych od 1.3.2018 r. W książce Czytelnik znajdzie odpowiedzi na wiele praktycznych pytań związanych z planowaniem i rozliczaniem czasu pracy, m.in.: Jakie są rodzaje indywidualnych rozkładów czasu pracy i zasady ich wprowadzania? Jakie elementy zawrzeć w harmonogramach czasu pracy? Jak przydzielać zadania osobom zatrudnionym w systemie zadaniowego czasu pracy i jak rozliczać ich podróże służbowe? Jaka jest procedura wprowadzania zmian do harmonogramów czasu pracy, aby nie narazić się na odpowiedzialność w przypadku kontroli PIP? Jak prawidłowo organizować szkolenia, podróże służbowe i dyżury, aby nie naruszyć przepisów o czasie pracy? Jak uprawnienia związane z rodzicielstwem wpływają na organizację czasu pracy? Do kiedy pozwalać pracownikom na odpracowywanie wyjść prywatnych? Czym różnią się nadgodziny od godzin ponadwymiarowych? Kiedy trzeba pracownikom oddać cały dzień wolny od pracy, a nie czas wolny od pracy, a kiedy jedyną możliwością rozliczenia dodatkowej pracy jest wypłata wynagrodzenia? W jakich terminach i jakie informacje o czasie pracy przekazywać do działu HR? Jaką dodatkową pracę rozliczać na koniec miesiąca, a jaką na koniec okresu rozliczeniowego? Jak ustalić liczbę nadgodzin średniotygodniowych na koniec okresu rozliczeniowego? W jakich przypadkach dodatkowa praca może być rekompensowana po zakończeniu okresu rozliczeniowego? Jak rozliczyć czas pracy pracownika odchodzącego z pracy w trakcie okresu rozliczeniowego? Jaka dodatkowa praca nie jest wliczana do rocznego limitu nadgodzin? Jak w praktyce prowadzić listy obecności, żeby nie narazić się na odpowiedzialność z tytułu naruszenia przepisów o ochronie danych osobowych po wejściu RODO, czyli 25.5.2018 r.? Za jakie naruszenia przepisów dotyczących czasu pracy odpowiadają menagerowie, za jakie działy HR, a za jakie osoby zarządzające pracodawcą?
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź