Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Zakupy transgraniczne - uwarunkowania rozwoju

Okładka książki Zakupy transgraniczne - uwarunkowania rozwoju

Szczegóły:

ISBN: 9788382065114
EAN: 9788382065114
oprawa: oprawa: karton
format: 168x244 mm
liczba stron: 164
rok wydania: 2023
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
25,28 zł
Cena detaliczna: 
39,90 zł
37% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,12
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Zakupy transgraniczne są złożonym zjawiskiem społeczno-ekonomicznym. Z jednej strony wymagają od turysty zakupowego większego zaangażowania: przekroczenia granicy z sąsiednim państwem, poświęcenia dodatkowego czasu na przejście procedur granicznych, poddania się kontroli, zapoznania z uwarunkowaniami formalno-prawniczymi i zaakceptowania ryzyk, które nie są tak silnie odczuwane podczas zakupów w miejscu zamieszkania. Z drugiej strony wykazują silne związki z rozrywką, przygodą, a także budzą większe emocje. Ich występowanie jest pozytywne dla przedsiębiorstw handlowych strony goszczącej, ponieważ kreują dodatkowy popyt. Jednak równocześnie "drenują" rynek lokalny i mogą wpłynąć na utratę pewnych funkcji przez obszary zamieszkane przez turystów zakupowych. W niniejszej monografii znajdą Państwo zarówno informacje dotyczące teorii zakupów transgranicznych, jak i przykłady studiów z całego świata nad tym zjawiskiem. Szczególna uwaga poświęcona jest granicom Polski, w tym z obwodem kaliningradzkim, którego mieszkańcy byli ankietowani na terenie trzech polskich miejscowości w 2017 r. w ramach autorskiego badania.

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź