Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Za darmo

Okładka książki Za darmo

Szczegóły:

Wydawca: Znak
ISBN: 978-83-240-1631-0
EAN: 9788324016310
oprawa: Oprawa twarda z obwolutą
podtytuł: Przyszłość najbardziej radykalnej z cen
Tłumaczenie: Niemczuk-Kobosko Magdalena
tytuloryg: Free. The Future of a Radical Price
wydanie: Pierwsze
format: 154x215
język: polski
liczba stron: 248
rok wydania: 2011
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
35,38 zł
Cena detaliczna: 
54,90 zł
36% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,38
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Czy można zarobić na czymś, co jest za darmo? Czy chińskie podróbki markowych ubrań poprawiają wyniki sprzedaży w salonach Diora? Czy naprawdę powinniśmy mieć wyrzuty sumienia, gdy ściągamy z sieci pirackie kopie filmów i płyt? Na te – i wiele innych! – pytań odpowiada Chris Anderson, autor bestsellerowego Długiego ogona i redaktor naczelny „Wired”. Gdy w 2007 roku grupa Radiohead udostępniła za darmo w internecie swój najnowszy album In Rainbows, uznano to wydarzenie za punkt zwrotny. Korzeni ery darmowych produktów trzeba jednak szukać wcześniej – Chris Anderson rozpoczyna swoją książkę m.in. od historii Kinga Gillette’a, który zbudował istniejące do dziś przemysłowe imperium, rozdając za darmo maszynki do golenia z wymiennymi ostrzami. Anderson, opowiadając o tym, jak zarobić na darmowych produktach, daje nam błyskotliwy wykład nowego modelu gospodarki i marketingu. Za darmo to książka, która zaskakuje i prowokuje.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź