Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Wykorzystywanie instrumentów marketingowych w czasie światowego kryzysu gospodarczego

Okładka książki Wykorzystywanie instrumentów marketingowych w czasie światowego kryzysu gospodarczego

Szczegóły:

Wydawca: CeDeWu
ISBN: 9788375567519
EAN: 9788375567519
oprawa: Miękka
wydanie: 2
format: 16.5x23.5cm
język: polski
liczba stron: 166
rok wydania: 2015
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
35,99 zł
Cena detaliczna: 
52,00 zł
31% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,26
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

W książce poświęconej złożonej problematyce zarządzania przedsiębiorstwem w czasach światowego kryzysu gospodarczego, Autor podejmuje próbę zdefiniowania źródeł kryzysu gospodarczego oraz jego wpływu na kondycję różnych firm, uczestników procesów rynkowych. Autor rekomenduje model przedsiębiorstwa jako systemu otwartego, funkcjonującego na rynkach nasyconych, w warunkach silnych napięć zewnętrznych oraz algorytm wykorzystania instrumentów marketingowych, uwzględniający zagrożenia kryzysem i skróconą perspektywę czasową.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź