Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Wybrane instytucjonalne i społeczne...

Okładka książki Wybrane instytucjonalne i społeczne...

Szczegóły:

Autor: praca zbiorowa

ISBN: 9788323341925
EAN: 9788323341925
oprawa: oprawa: broszurowa
format: 16.0x23.0cm
język: polski
liczba stron: 142
rok wydania: 2016
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
28,24 zł
Cena detaliczna: 
39,90 zł
29% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,04
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Dorobek naukowy Autorów niniejszej monografii – pracowników i współpracowników Katedry Ekonomii i Innowacji Uniwersytetu Jagiellońskiego – obejmuje teoretyczne oraz aplikacyjne rozwiązania w zakresie: metod i technik badania aktywności innowacyjnej (autorskie kwestionariusze badań ankietowych, procedury wyłaniania inteligentnych specjalizacji, włączenie światowych zbiorów informacji patentowej w badania kierunków i dynamiki procesów gospodarczych); organizacji krajowego interdyscyplinarnego systemu interaktywnej informacji naukowej i naukowo-technicznej dla nauki, edukacji i przemysłu; narodowej i regionalnej polityki innowacji; strategii zarządzania innowacjami; ekonomii rozwoju, ze szczególnym uwzględnieniem innowacyjnych czynników w rozwoju gospodarki oraz społecznych procesów antycypacji kierunków rozwoju (foresight); metodyki badań relacji kobiet i mężczyzn w procesie innowacji. W podejściu badawczym reprezentowanym przez Katedrę nacisk jest położony na takie kategorie, jak innowacje, innowacyjność, proces innowacji, strategie innowacji oraz struktury organizacyjne i instytucjonalne dla aktywności innowacyjnej, za których pośrednictwem objaśnia się przyczyny i skutki zjawisk, procesów i mechanizmów obserwowanych w gospodarce na różnych jej poziomach. „Zagadnienie społecznych i instytucjonalnych uwarunkowań rozwoju innowacyjności gospodarki nie zostało dostatecznie przeanalizowane ani opisane w polskiej literaturze przedmiotu. Publikacja Wybrane instytucjonalne i społeczne uwarunkowania rozwoju innowacji w przedsiębiorstwach to wartościowe opracowanie naukowe, a jego Autorzy dostrzegli potrzebę poszerzenia wspomnianego pola badawczego. Na podkreślenie zasługuje wzbogacenie przez nich dotychczasowej wiedzy na temat społecznych i instytucjonalnych uwarunkowań procesu innowacji. Znajduje to potwierdzenie w interesującej analizie głównego tematu badań”. Z recenzji dr. hab. Witolda Kasperkiewicza, prof. Uniwersytetu Łódzkiego
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź