Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Współczesne media tom 1 Wartości w mediach

Okładka książki Współczesne media tom 1 Wartości w mediach

Szczegóły:

Wydawca: UMCS
ISBN: 9788377844533
EAN: 9788377844533
oprawa: oprawa: broszurowa
format: 17x24 cm
język: polski
liczba stron: 288
rok wydania: 2014
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
28,05 zł
Cena detaliczna: 
37,80 zł
26% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,01
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

W niniejszym opracowaniu odnaleźć można zarówno rozważania o charakterze teoretycznym, propozycje zastosowania metodologii nauk humanistycznych i społecznych w refleksji dotyczącej wartości, jak również studium przypadku oraz analizę konkretnych sposobów przedstawiania wartości w mediach. Temat zapowiedziany w tytule książki – choć niejednoznaczny i obciążony wewnętrzną niespójnością – pozwala na realizację ważnych celów. Zderzenie w jednej publikacji obrazu wartości „uznanych” z praktyką wprowadzania wartości „aspirujących” było szansą na uchwycenie sposobu oddziaływania mediów jako przestrzeni, w której odbiorcy nabywają kompetencje aksjologiczne.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź