Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Komiksy
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Wsparcie finansowe produkcji energii ze źródeł...

Okładka książki Wsparcie finansowe produkcji energii ze źródeł...

Szczegóły:

Wydawca: UMCS
ISBN: 9788322799192
EAN: 9788322799192
oprawa: oprawa: broszurowa
rok wydania: 2025
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
36,26 zł
Cena detaliczna: 
50,40 zł
28% rabatu
WYSYŁKA: 48h
Dodaj do koszyka
Dodaj do schowka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 36,26

Zmieniający się paradygmat relacji nadawca odbiorca użytkownik w mediach cyfrowych wymusza na badaczach nowe podejście, bardziej interakcyjne niż do mediów tradycyjnych, a zarazem wymaga uwzględnienia faktu, iż media tradycyjne również ulegają przekształceniom i jak zauważa Bogusław Skowronek stare łączy się z nowym w formy hybrydowe (media hybrydowe). Niestabilność i dynamika świata powodują, że badacze muszą szybko reagować na zmiany zachodzące w mediach i tworzyć odpowiednie modele i metodologie odpowiadające pojawiającym się wyzwaniom. []

Dzięki temu, że monografia składa się z artykułów podejmujących kwestie relacji nadawca odbiorca użytkownik z użyciem różnorodnych metodologii, czytelnik otrzymuje wszechstronny obraz współczesnych mediów, uwzględniających nowe środki społecznej komunikacji. [] książka [] z pewnością stanowi istotny wkład do badań nad kondycją współczesnych mediów w Polsce, a zarazem solidny fundament pod przyszłe badania relacji nadawca odbiorca użytkownik, między innymi w odniesieniach do paktu faktograficznego i paktu o uczestnictwie.

Z recenzji

dr. hab. Marka Palczewskieg

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź