Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Promocje
Na prezent
Skarpetki
LEGO

Wprowadzenie do multimediów. Teoria i praktyka

Okładka książki Wprowadzenie do multimediów. Teoria i praktyka

Szczegóły:

ISBN: 9788374057233
EAN: 9788374057233
oprawa: oprawa: broszurowa
format: 241x176 mm
liczba stron: 346
rok wydania: 2024
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
58,21 zł
Cena detaliczna: 
69,00 zł
16% rabatu
WYSYŁKA: 48h
Dodaj do koszyka
Dodaj do schowka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,21

Opis

Multimedia są interaktywną kombinacją tekstu, obrazu, dźwięku, wideo i trójwymiarowej grafiki komputerowej. Niemal każda strona internetowa i aplikacja jest multimedialna, choć niekoniecznie korzysta ze wszystkich wymienionych mediów. Aby spełniała swe zadania, powinna być nie tylko dobra merytorycznie, lecz także estetyczna, intuicyjna w obsłudze i sprawna technicznie. Stanowi to wyzwanie dla jej twórców, ponieważ wymaga wiedzy i umiejętności z wielu dziedzin. Książka ta wychodzi naprzeciw tym, którzy chcieliby wyjść poza swoje specjalności informatykę, grafikę, film wideo.

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź