Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Wprowadzanie innowacji od wewnątrz

Okładka książki Wprowadzanie innowacji od wewnątrz

Szczegóły:

ISBN: 9788301211608
EAN: 9788301211608
oprawa: miękka
podtytuł: Przewodnik dla liderów zmian
Tłumaczenie: Cybulko Anna, Zieliński Marcin
wydanie: 1
format: 235x165x15mm
język: polski
liczba stron: 253
rok wydania: 2020
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
63,59 zł
Cena detaliczna: 
89,00 zł
29% rabatu
WYSYŁKA: 48h
Dodaj do koszyka
Dodaj do schowka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,41

Opis

W książce „Wprowadzanie innowacji od wewnątrz” strateg i doradca Kaihan Krippendorff rozprawia się z jednym z największych współczesnych mitów biznesowych, dając ważną lekcję innowatorom i liderom. Ujawnia, jak wiele spośród najbardziej znaczących wytworów dzisiejszego świata jest dziełem pełnych pasji innowacyjnych pracowników. Gdybyśmy zdali się wyłącznie na działających na własną rękę przedsiębiorców nie mielibyśmy dzisiaj telefonów komórkowych, komputerów osobistych ani e-maili. Na podstawie danych uzyskanych z ponad 150 wywiadów z wewnętrznymi innowatorami i wiodącymi ekspertami , wniosków z najświeższych badań oraz obserwacji z firm odnoszących dziś największe sukcesy - od Tenceta i Amazona po Mastercard i Starbucksa - Kaihan Krippendorff stworzył podręcznik strategiczny w którym krok po kroku wykłada jak odblokować wewnętrzne innowacje. Przedstawia mapę blokad, które stają na przeszkodzie próbom wprowadzania od środka przełomowych zmian i dostarcza narzędzi, które pozwalają je usunąć, szczegółowo opisując w jaki sposób wizjonerscy liderzy mogą tworzyć wyspy wolności wewnątrz organizacji, powalające aktywować istniejący w pracownikach potencjał i pokonać startupy w ich własnej grze. „Wprowadzanie innowacji od wewnątrz” to praktyczny i inspirujący przewodnik przywództwa na każdym poziomie, dla tych którzy chcą się realizować zmieniając świat, bez konieczności rezygnowania w tym celu ze swojej pracy. Kaihan Krippendorff jest założycielem firmy doradztwa innowacyjnego „Outthinker” oraz sieci „Outthinker Strategy Network”, globalnej społeczności liderów strategii biznesowych angażujących się w to, by lepiej od innych radzić sobie z pojawiającymi się w szybkim tempie radykalnymi zmianami. Uznawany przez Thinkers50 za jednego z najważniejszych nowych/wschodzących myślicieli biznesowych, na których warto zwracać uwagę, jest profesjonalnym mówcą oraz autorem wielu książek na temat strategii biznesowych, w tym pozycji „Outthink the Competition: How a New Generation of Strategists Sees Options Others Ignore (2011)”. Były consultant McKinsey, doradca strategiczny wielu wiodących korporacji.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź