Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Wpływ lokalnej kultury na małe i średnie przedsiębiorstwa

Okładka książki Wpływ lokalnej kultury na małe i średnie przedsiębiorstwa

Szczegóły:

ISBN: 978-83-8175-693-8
EAN: 9788381756938
oprawa: miękka ze skrzydełkami
podtytuł: Analiza empiryczna dla różnych faz rozwoju przedsiębiorstw
wydanie: 1
format: 235x165mm
język: polski
liczba stron: 344
rok wydania: 2024
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
62,68 zł
Cena detaliczna: 
79,90 zł
22% rabatu
WYSYŁKA: 48h
Dodaj do koszyka
Dodaj do schowka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,49

Opis

BIZNES ? KULTURA SPOŁECZEŃSTWA Monografia porusza kwestie zróżnicowania kulturowego pomiędzy poszczególnymi powiatami Polski, a dokładniej sposobu, w jaki przekłada się ono na funkcjonowanie małych i średnich przedsiębiorstw. Autor wyznaczył dla poszczególnych powiatów wartości sześciu wymiarów kultury: dystansu władzy, indywidualizmu, skłonności do unikania niepewności, męskości versus kobiecości, orientacji długoterminowej i pobłażliwości. Następnie poddał analizie empirycznej wpływ skonstruowanych wymiarów kultury na funkcjonowanie małych i średnich przedsiębiorstw – na częstość ich powstawania, pozyskiwanie przez nie kapitału, inwestowanie i rozwój, a także ryzyko i zdolność do utrzymania się na rynku. Z analizy tej wynika m.in., że nie ma takiej kultury, którą można uznać za wzorcową ze względu na stymulowanie działalności przedsiębiorstw. Przydatność określonych postaw kulturowych oceniać należy bowiem z perspektywy fazy i obszaru działalności przedsiębiorstwa.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź