Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Wielowymiarowość partycypacji kobiet w systemach medialnych a polityka równości

Okładka książki Wielowymiarowość partycypacji kobiet w systemach medialnych a polityka równości

Szczegóły:

ISBN: 9788365817174
EAN: 9788365817174
oprawa: Miękka
format: 16.3x24.2cm
język: polski
liczba stron: 181
rok wydania: 2020
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
37,33 zł
Cena detaliczna: 
58,91 zł
37% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,04
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Wraz z pojawieniem się w połowie XIX wieku postulatów na rzecz równouprawnienia kobiet nasilały się procesy feminizacji początkowo prasy drukowanej, a od wieku XX także radiofonii i telewizji w Europie. Zwiększonej obecności kobiet w życiu publicznym, głównie w sferze aktywności politycznej, przede wszystkim wyborczej oraz możliwościom podejmowania pracy zawodowej przez kobiety towarzyszyły zmiany w dziedzinie obyczajowej i technologicznej. Rosnąca na przestrzeni lat aktywność kobiet w sferze publicznej przyniosła także zmiany w sposobach partycypowania płci żeńskiej w systemach medialnych – od biernego uczestnictwa do wielowymiarowej i zróżnicowanej aktywności kobiet zarówno w samym zawodzie dziennikarskim, jak i w przekazach medialnych oraz w sposobach odbioru mediów przez kobiety. Media adresowane do kobiet i kreowane przez kobiety tworzyły wspólny obszar wyznaczony przez tożsamość płciową – przestrzeń kobiecą. fragment Wstępu
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź