Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Wielka księga małych projektów w Pythonie

Okładka książki Wielka księga małych projektów w Pythonie

Szczegóły:

Autor: Al Sweigart

Wydawca: Helion
ISBN: 978-83-283-8861-1
EAN: 9788328388611
oprawa: miękka
podtytuł: 81 łatwych praktycznych programów
Tłumaczenie: Anna Mizerska
tytuloryg: The Big Book of Small Python Projects: 81 Easy Practice Programs
wydanie: 1
format: 230x170x22mm
język: polski
liczba stron: 416
rok wydania: 2024
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
43,73 zł
Cena detaliczna: 
79,00 zł
45% rabatu
WYSYŁKA: 48h
Dodaj do koszyka
Dodaj do schowka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 43,43

Opis

Programowanie wciąga. Łatwo zapalić się do własnego pomysłu na świetny program, ale jeśli zabraknie umiejętności, nietrudno w poczuciu frustracji porzucić kod po napisaniu kilku linijek. Wiele osób, marząc o wykorzystywaniu imponujących możliwości Pythona, przepracowało cierpliwie liczne samouczki. Nie jest to zły sposób na rozpoczęcie przygody z programowaniem i przyswojenie składni języka. Ale do samodzielnego tworzenia kodu trzeba nieco innych umiejętności. Skąd jednak ma je wziąć kandydat na programistę, jeśli nie jest geniuszem komputerowym? Tę książkę docenią ci, którzy opanowali już podstawową składnię Pythona i palą się do pisania własnych programów. Zawiera 81 projektów, które możesz napisać w tym języku. Programy składają się z maksymalnie 256 linii kodu i pozwolą Ci stopniowo nabierać umiejętności programisty - a zupełnie przy okazji dostarczą mnóstwo zabawy! Twoja nauka będzie polegała nie tylko na analizowaniu działania kodu i jego wpisywaniu w edytorze, ale także na samodzielnym eksperymentowaniu i modyfikowaniu kodu, aby dopasować program do własnych potrzeb i pomysłów. W efekcie - niepostrzeżenie, ćwicząc praktyczne kodowanie - nabierzesz biegłości i sporego doświadczenia w posługiwaniu się Pythonem! Dzięki tej książce napiszesz: gry, w które zagrasz z komputerem lub przyjaciółmi realistyczne symulacje: pożaru lasu, miliona rzutów kostką i japońskiego liczydła piękne animacje: akwarium z rybkami i obracającego się sześcianu grę 3D, w której gracz porusza się po labiryncie programy szyfrujące z wykorzystaniem szyfrów ROT13 i Vigenere'a Masz dość samouczków? Zacznij pisać w Pythonie prawdziwy, działający kod! O autorze książki Albert Sweigart — programista, projektant oprogramowania i nauczyciel kodowania. Autor licznych książek o Pythonie dla początkujących. Sweigart urodził się w Houston, w stanie Teksas, a obecnie mieszka w San Francisco. Prowadzi blog dostępny pod adresem: http://coffeeghost.net.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź