Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

What Would Hercules Do? Lessons for Autistic Children Using Classical Myth

Okładka książki What Would Hercules Do? Lessons for Autistic Children Using Classical Myth

Szczegóły:

Autor: Deacy Susan

ISBN: 9788323558729
EAN: 9788323558729
oprawa: oprawa: twarda
wydanie: 1
format: 244x182 mm
język: angielski
liczba stron: 202
rok wydania: 2023
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
25,26 zł
Cena detaliczna: 
39,00 zł
35% rabatu
WYSYŁKA: 48h
Dodaj do koszyka
Dodaj do schowka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,48

Opis

One day, according to the Ancient Greek author Xenophon, the hero Hercules “went out to a quiet place and sat, pondering”. This book explores what happened here and how and why it can resonate with autistic young people. The book presents a set of ten lessons, each dealing with an aspect of what happened when Hercules entered the quiet place, met two women (or goddesses, or personifications…) and was tasked to make a choice between two paths, literal and metaphorical. The lessons deal, too, with particular dimensions of autism, including: communicating, emotions, decision-making, sensory experiences, planning and interests. This pathbreaking book should be of particular interest to professionals and practitioners looking to utilize the appeal of mythology in their work with autistic children and academics in areas such as education, Classics and literature interested in the experiential application of their subject. ****** Co zrobiłby Herkules? Lekcje dla dzieci z autyzmem zainspirowane mitologią klasyczną Pewnego dnia, jak twierdzi starogrecki pisarz Ksenofont, Herkules „udał się w ustronne miejsce i usiadł, by rozmyślać”. Ta książka jest o tym, co się wówczas stało i dlaczego opowieść ta może przemawiać do młodych ludzi z autyzmem. Zawiera scenariusze dziesięciu lekcji poświęconych różnym aspektom tego, co wydarzyło się, kiedy Herkules znalazł się w ustronnym miejscu, spotkał dwie kobiety (czy też boginie, czy też personifikacje…) i musiał dokonać wyboru jednej z dwóch dróg, dosłownej albo metaforycznej. Proponowane lekcje dotyczą poszczególnych wymiarów autyzmu, w tym: porozumiewania się, emocji, podejmowania decyzji, doświadczeń zmysłowych, planowania i zainteresowań. Ta przełomowa praca skierowana jest zwłaszcza do nauczycieli, którzy chcieliby wykorzystać atrakcyjność mitów w pracy z dziećmi z autyzmem, oraz specjalistów z zakresu pedagogiki, filologii klasycznej i literaturoznawstwa zainteresowanych praktycznymi zastosowaniami swoich dyscyplin.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź