Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

UX dla biznesu. Jak projektować wartościowe firmy cyfrowe

Okładka książki UX dla biznesu. Jak projektować wartościowe firmy cyfrowe

Szczegóły:

Autor: Marsh Joel

Wydawca: Helion
ISBN: 9788328912694
EAN: 9788328912694
oprawa: Miękka
podtytuł: Jak projektować wartościowe firmy cyfrowe
Tłumaczenie: Paulina Makolus-Krasa
tytuloryg: UX for Business: How to Design Valuable Digital Companies
wydanie: 1
format: 16.5x23.5cm
język: polski
liczba stron: 352
rok wydania: 2024
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
52,73 zł
Cena detaliczna: 
89,00 zł
41% rabatu
WYSYŁKA: 48h
Dodaj do koszyka
Dodaj do schowka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,08

Opis

UX dla biznesu. Jak projektować wartościowe firmy cyfrowe W pracy projektanta nie chodzi wyłącznie o projektowanie. Przede wszystkim trzeba wiedzieć, co stworzyć i jak przekonać innych, aby to zbudowali. By Twój produkt cyfrowy odniósł sukces, musisz poważnie przemyśleć kwestie wrażeń użytkownika, czyli UX. Takie podejście przynosi korzyści nie tylko projektowi, ale jest zbawienne dla całej firmy! Nie możemy dłużej ignorować potrzeby połączenia UX z kwestiami biznesowymi! Kevin Meunier, prezes Offinite Wyjątkowość tej książki polega na pragmatyzmie: opisano w niej, jak wyglądają realia pracy projektanta UX i jak bardzo potrafią być zagmatwane. Zapoznasz się z różnymi kontekstami i sytuacjami związanymi z projektowaniem UX, a także z ograniczeniami, jakie temu towarzyszą. To przygotuje Cię do prawdziwych wyzwań związanych z osobami zaangażowanymi w projekty. Poznasz też realia działalności firm i znaczenie aspektów biznesowych i finansowych. Posiądziesz cenną umiejętność godzenia celów komercyjnych ze swoją pracą bez uszczerbku dla empatii i etyki projektowania. Dzięki książce: zidentyfikujesz wartościowe zagadnienia i będziesz je systematycznie rozwiązywać przeprowadzisz badania i uzyskasz cenne wyniki mimo presji budżetu i czasu dostosujesz swoje projekty do modelu biznesowego nauczysz się skutecznej komunikacji z interesariuszami unikniesz przypadkowego zrujnowania swojej firmy (i kilku innych pułapek) Teraz projektant łatwiej zrozumie swoich interesariuszy i będzie miał na nich ogromny wpływ! Ellen Chisa, boldstart ventures

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź