Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Promocje
Na prezent
Skarpetki
LEGO

Usługi marketing i zarządzanie

Okładka książki Usługi marketing i zarządzanie

Szczegóły:

Wydawca: PWE
ISBN: 8320816505
EAN: 9788320816501
oprawa: Miękka
Tłumaczenie: Łuczkiewicz Grzegorz
tytuloryg: SERVICES MARKETING AND MANAGEMENT
wydanie: 1
format: 16.2x23.8cm
język: polski
liczba stron: 220
rok wydania: 2006
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
40,63 zł
Cena detaliczna: 
56,90 zł
29% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 40,63
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Sektor usług w gospodarce ma coraz większy udział w ogólnym rozwoju gospodarczym i stanowi szansę dla osób bezrobotnych. W książce problematyka została podzielona na trzy części: część I marketing usług, część II - zarządzanie organizacją usługową oraz część III problemy współczesnego marketingu usług. W poszczególnych rozdziałach Autorka omawia uwarunkowania marketingu usług, różnice w marketingu organizacji nastawionych (na przykładzie bankowości detalicznej, firm turystycznych i hotelarstwa) i nienastawionych na zysk (muzeów i organizacji charytatywnych), problematykę zarządzania organizacją usługową, a zwłaszcza zarządzania zmianą, metody zarządzania ludźmi, marketing wewnętrzny organizacji usługowej i kompetencje jej pracowników, a także przedstawia współczesne problemy marketingu usług i co niesie w tym zakresie przyszłość.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź