Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Promocje
Na prezent
Skarpetki
LEGO

Uczę się samodzielności cz. 1: Samoobsługa. Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym

Okładka książki Uczę się samodzielności cz. 1: Samoobsługa. Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym

Szczegóły:

Wydawca: Harmonia
ISBN: 978-83-8080-333-6
EAN: 9788380803336
oprawa: miękka
podtytuł: Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym
wydanie: 1
format: 303x215x15mm
język: polski
liczba stron: 87
rok wydania: 2020
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
27,56 zł
Cena detaliczna: 
39,50 zł
30% rabatu
WYSYŁKA: 48h
Dodaj do koszyka
Dodaj do schowka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 28,89

Opis

Prezentowane karty pracy składają się z działów: 1. Budowanie własnej tożsamości. 2. Jedzenie. 3. Ubieranie się. 4. Higiena osobista. 5. Potrzeby fizjologiczne. 6. Sygnalizowanie samopoczucia. Materiały są zgodne z postawą programową i nawiązują do publikacji: A. Tanajewska, R. Naprawa, Nowe programy edukacyjno-terapeutyczne dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, Wydawnictwo Harmonia, Gdańsk 2017; A. Tanajewska, R. Naprawa, Nowe programy edukacyjno-terapeutyczne dla II etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, Wydawnictwo Harmonia, Gdańsk 2017; A. Tanajewska, R. Naprawa, Programy edukacyjno-terapeutyczne dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, znacznym i niepełnosprawnością sprzężoną, Wydawnictwo Harmonia, Gdańsk 2017.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź