Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Promocje
Na prezent
Skarpetki
LEGO

Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi...

Okładka książki Tworzenie najlepszych ofert. Produkty i usługi...

Szczegóły:

ISBN: 978-83-283-8525-2
EAN: 9788328385252
oprawa: miękka
podtytuł: Produkty i usługi, na których zależy klientom
Tłumaczenie: Sielicki Leszek
tytuloryg: Value Proposition Design: How to Create Products and Services Customers Want
wydanie: 1
format: 190x240mm
język: polski
liczba stron: 312
rok wydania: 2022
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
50,04 zł
Cena detaliczna: 
89,00 zł
44% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 57,88
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Pozornie skazany na sukces projekt często kończy się katastrofą. Powodów jest mnóstwo. Może to być błędne zdiagnozowanie oczekiwań klientów lub skoncentrowanie się bardziej na technologiach niż potrzebach przyszłych użytkowników. Nierzadko problemem okazuje się złe zarządzanie zespołem. Bywa i tak, że obiecujący projekt pochłania mnóstwo pieniędzy, czasu i energii, zanim w końcu staje się jasne, że oparto go na opiniach, a nie na faktach. Czy można jakoś uniknąć podobnych frustracji?

Można, wystarczy zrozumieć i stosować wzorce tworzenia wartości - i właśnie o tym jest ta książka. Pokazano w niej, jak wykorzystać pozyskane informacje do opracowania propozycji, które bezpośrednio pomogą klientom w rozwiązaniu ich problemów. Przedstawiono techniki harmonizowania zespołu, służące poprawie komunikacji między jego członkami, a także jakości tworzonych wartości. Sporo miejsca poświęcono testowaniu koncepcji, co pozwala na równoczesne minimalizowanie ryzyka porażki i realizację nowatorskich zamierzeń. Te wszystkie trudne zadania stają się o wiele łatwiejsze, jeśli do ich wykonania stosuje się odpowiednie narzędzia. Również one zostały tu wyczerpująco opisane.

Dzięki tej książce:

  • zrozumiesz wzorce tworzenia wartości
  • zaczniesz w pełni wykorzystywać doświadczenia i umiejętności ludzi z Twojego zespołu
  • unikniesz marnowania zasobów na błędne koncepcje
  • zaczniesz opracowywać, testować i dostarczać to, czego chcą klienci
  • nauczysz się korzystać z odpowiednich narzędzi podczas opracowywania propozycji wartości
Pozwól klientom docenić to, co dla nich przygotujesz!
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź