Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Trzy reguły

Okładka książki Trzy reguły

Szczegóły:

ISBN: 9788363993146
EAN: 9788363993146
oprawa: Twarda
podtytuł: Jak myślą wyjątkowe firmy
Tłumaczenie: Halaba Małgorzata, Lipa Michał
tytuloryg: The Three Rules
wydanie: 1
format: 15.0x21.0cm
język: polski
liczba stron: 382
rok wydania: 2015
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
32,16 zł
Cena detaliczna: 
49,90 zł
36% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,16
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Jak stworzyć firmę na mocnych fundamentach i prowadzić ją od sukcesu do sukcesu? To pytanie zadaje sobie każdy menedżer, a jeszcze więcej osób - doradców, ekspertów, analityków - każdego dnia dostarcza na nie odpowiedzi. I to całkiem różnych. Większość wskazówek i złotych rad jednak nie działa, bo rzadko kiedy w swym sposobie myślenia o przyczynach sukcesu wielkich organizacji, teoretycy zarządzania uwzględniają element przypadku. Michael E. Raynor i Mumtaz Ahmed zamiast wróżyć z fusów, wybrali ilościowe podejście do tematu. Przyjrzeli się uważnie badaniom prowadzonym przez 40 lat na 25 tysiącach przedsiębiorstw notowanych na amerykańskich giełdach. Ustalili, że to, co łączy firmy odnotowujące świetne wyniki, to sposób działania, który opiera się na trzech regułach. Po pierwsze: jakość ważniejsza niż niska cena. Po drugie: przychody ważniejsze niż koszty. Po trzecie: nie ma innych reguł. Autorzy: Michael E. Raynor oraz Mumtaz Ahmed są specjalistami od zarządzania i budowania strategii. Od lat związani są z firmą doradczą Deloitte.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź