Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Na prezent
Skarpetki
LEGO
Promocje

TO JEST MARKETING NIE ZOSTANIESZ ZAUWAŻONY DOPÓKI NIE NAUCZYSZ SIĘ WIDZIEĆ

Okładka książki TO JEST MARKETING NIE ZOSTANIESZ ZAUWAŻONY DOPÓKI NIE NAUCZYSZ SIĘ WIDZIEĆ

Szczegóły:

Autor: Seth Godin

Wydawca: MT Biznes
ISBN: 978-83-8087-758-0
EAN: 9788380877580
oprawa: miękka ze skrzydełkami
podtytuł: Nie zostaniesz zauważony, dopóki nie nauczysz się widzieć
Tłumaczenie: Anita Doroba
tytuloryg: This Is Marketing You Can't Be Seen Until You Learn to See
wydanie: 1
format: 218x141mm
język: polski
liczba stron: 320
rok wydania: 2023
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
37,55 zł
Cena detaliczna: 
49,90 zł
25% rabatu
WYSYŁKA: 48h
Dodaj do koszyka
Dodaj do schowka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 37,40

Opis

# 1 Wall Street Journal Bestseller Czas przestać kłamać, spamować i mieć poczucie winy z powodu tego, co robimy. Czas przestać mylić liczbę obserwatorów w mediach społecznościowych z prawdziwymi relacjami. Czas przestać tracić pieniądze na kradzież uwagi, bo w dłuższej perspektywie to się nie opłaca. Czas zostać zauważonym, ale najpierw nauczyć się widzieć. Przez ostatnie dwadzieścia pięć lat Seth Godin nauczał i inspirował miliony przedsiębiorców, marketingowców, liderów i fanów ze wszystkich środowisk, poprzez swój blog, kursy online, wykłady i bestsellery. Jest autorem niezliczonych pomysłów, które znalazły się w głównym nurcie języka marketingowego. Teraz, po raz pierwszy, Godin oferuje clue swojej mądrości i doświadczenia w jednym, kompaktowym, dostępnym, ponadczasowym pakiecie, zebranym w książce To jest marketing!. Istotą jego podejścia jest wielka idea: Wybitni marketingowcy nie wykorzystują konsumentów do rozwiązywania problemów swojej firmy, lecz wykorzystują marketing do rozwiązywania problemów innych ludzi. Ich taktyka polega na empatii, budowaniu więzi i pracy emocjonalnej, a nie na kradzieży uwagi i na spamowych ścieżkach e-mailowych. Seth wykorzystuje swoją autorską mieszankę wglądu, obserwacji i zapadających w pamięć przykładów, aby nauczyć cię: - identyfikować najmniejszą opłacalną grupę odbiorców, - zdobywać zaufanie i przyzwolenie swojego rynku, - przyjmować narrację już stosowaną przez twoich fanów, - jak znaleźć w sobie odwagę, by wytwarzać i rozładowywać napięcie, - a przede wszystkim – jak dać ludziom narzędzia i przedstawić narracje, które będą mogli wykorzystać dla osiągnięcia swoich celów. Niezależnie od tego, czy jesteś twórcą technologii, właścicielem małej firmy, czy częścią dużej korporacji, ani od tego, jaki produkt lub usługę sprzedajesz, ta książka pomoże ci zmienić sposób, w jaki są one prezentowane światu, aby w znaczący sposób nawiązać kontakt z osobami, które tego chcą. To, co robisz, ma znaczenie. Zrób wokół tego szum. *** Seth Godin jest autorem 18 międzynarodowych bestsellerów, które zmieniły sposób, w jaki ludzie myślą o marketingu, m.in. Marketing za przyzwoleniem, Fioletowa krowa, Najmocniejsze ogniwo i Potrząśnij pudełkiem. Książki te zostały przetłumaczone na 38 języków. Jego codzienne wpisy na seths.blog są czytane przez miliony, a jego warsztaty pomagają ludziom z całego świata. Jest założycielem altMBA, założycielem i byłym dyrektorem generalnym Squidoo.com, byłym wiceprezesem Yahoo!, a także założycielem pionierskiego startupu internetowego Yoyodyne. Znalazł się też w Marketingowej Galerii Sław (Marketing Hall of Fame). Więcej informacji na sethgodin.com.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź