Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

The Smart PR Book

Okładka książki The Smart PR Book

Szczegóły:

Autor: Stahl Sandra

Wydawca: LID Publishing
ISBN: 9781915951670
EAN: 9781915951670
oprawa: Miękka
podtytuł: A Practical Guide to the Art and Craft of Public Relations
format: 12.0x18.0cm
język: angielski
liczba stron: 116
rok wydania: 2025
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
42,21 zł
Cena detaliczna: 
53,00 zł
20% rabatu
WYSYŁKA: 48h
Dodaj do koszyka
Dodaj do schowka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,21
Public relations has always influenced opinion and behavior. It educates, motivates and inspires. This is the communications discipline companies and brands turn to for building and rebuilding reputation and trust. The Smart PR Book is a concise and practical manual about this constantly evolving discipline. Written by a leading PR practitioner, educator and author of the award-winning The Art & Craft of PR, it helps readers grow the mindset and skills to meet the communications challenges of today and beyond. This book explains how modern-day PR is both science and art, strategy and execution, fact and finely-tuned intuition. This includes mastering the fundamentals, but also embracing new technology and platforms. Readers will find insights, stories, interviews and brand examples, as well as activities and exercises that bring the skills to life. The Smart PR Book is an informative and entertaining read for anyone wanting to know more about public relations and a must-read for anyone entering or already working in the field.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź