Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

The Science of Social Influence

Opakowanie The Science of Social Influence

Szczegóły:

Wydawca: Psychology Press
ISBN: 9781138006157
EAN: 9781138006157
oprawa: Miękka
podtytuł: Advances and Future Progress
format: 15.0x23.0cm
język: angielski
liczba stron: 366
rok wydania: 2007
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
156,87 zł
Cena detaliczna: 
188,00 zł
17% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 155,93
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

The contributions to this volume capture the thrill of current work on social influence, as well as providing a tutorial on the scientific and technical aspects of this research. The volume teaches the student to: Learn how to conduct lab, field and case research on social influence through example by leading researchers Find out about the latest discoveries including the status of research on social influence tactics, dissonance theory, conformity, and resistance to influence Discover how seemingly complex issues such as power, rumors, group and minority influence and norms can be investigated using the scientific method Apply knowledge to current influence campaigns to find out what works and what does not. The Science of Social Influence is the perfect core or complementary text for advanced undergraduate or graduate students in courses such as Attitudes and Attitude Change, Communications, Research Methods and, of course, Social Influence.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź