Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

The Public Relations Strategic Toolkit

Okładka książki The Public Relations Strategic Toolkit

Szczegóły:

Wydawca: Routledge
ISBN: 9781138678675
EAN: 9781138678675
oprawa: Miękka
podtytuł: An Essential Guide to Successful Public Relations Practice
format: 17.0x24.0cm
język: angielski
liczba stron: 418
rok wydania: 2018
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
104,40 zł
Cena detaliczna: 
164,54 zł
37% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 103,58
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

The Public Relations Strategic Toolkit presents guidance to instruct and educate students and professionals of public relations and corporate communications. Alison Theaker and Heather Yaxley cover every aspect of critical practice, including definitions of public relations, key theoretical concepts and both original and established methodological approaches. Case studies and interviews are featured to provide real-world context and advice for professional development. The new edition is fully revised with brand new case studies and updated content which reflect significant developments in theory and contemporary practice. It puts particular emphasis on the use of technology (including automation) and social media in current public relations planning, corporate communications and stakeholder engagement.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź