Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

The Psychology of Fashion

Okładka książki The Psychology of Fashion

Szczegóły:

Autor: Mair Carolyn

Wydawca: Routledge
ISBN: 9781138658677
EAN: 9781138658677
oprawa: Miękka
format: 13.0x20.0cm
język: angielski
liczba stron: 140
rok wydania: 2018
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
56,41 zł
Cena detaliczna: 
71,00 zł
21% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,03
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

The Psychology of Fashion offers an insightful introduction to the exciting and dynamic world of fashion in relation to human behaviour, from how clothing can affect our cognitive processes to the way retail environments manipulate consumer behaviour. The book explores how fashion design can impact healthy body image, how psychology can inform a more sustainable perspective on the production and disposal of clothing, and why we develop certain shopping behaviours. With fashion imagery ever present in the streets, press and media, The Psychology of Fashion shows how fashion and psychology can make a positive difference to our lives.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź