Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Technologie informacyjne i komunikacyjne jako moderator procesów podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów

Okładka książki Technologie informacyjne i komunikacyjne jako moderator procesów podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów

Szczegóły:

Wydawca: UMCS
ISBN: 9788377843666
EAN: 9788377843666
oprawa: oprawa: broszurowa
format: 250x176 mm
język: polski
liczba stron: 358
rok wydania: 2013
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
33,73 zł
Cena detaliczna: 
39,90 zł
15% rabatu
WYSYŁKA: 48h
Dodaj do koszyka
Dodaj do schowka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,53

Opis

Książka dr. Radosława Mącika jest udaną próbą pogłębionego studium nad zachowaniem konsumentów przed, w trakcie i po dokonaniu zakupów w internecie . Temat, choć jest znany, przybiera w pracy autora zupełnie nowy wymiar dzięki szerokim i longitudialnym badaniom własnym, które znajdują swoje odzwierciedlenie w unikalnym na tle polskiej literatury przedmiotu podejściu modelowym.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź