Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Promocje
Na prezent
Skarpetki
LEGO

Technologie cyfrowe w obiektach hotelarskich.

Okładka książki Technologie cyfrowe w obiektach hotelarskich.

Szczegóły:

Wydawca: C.H. Beck
ISBN: 9788381985826
EAN: 9788381985826
oprawa: Miękka
podtytuł: Wizerunek-Relacje-Komunikacja
tytuloryg: b
wydanie: 1
format: 16.5x23.8cm
język: polski
liczba stron: 142
rok wydania: 2020
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
67,33 zł
Cena detaliczna: 
89,00 zł
24% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,33
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Na przełomie XX i XXI wieku wzrasta popularność sprzedaży przy wykorzystaniu nowej grupy pośredników na rynku turystycznym - internetowych biur podróży, które umożliwiały konsumentom porównanie cen oraz możliwość zakupu wielu obiektów w jednym miejscu. Rozwinęły się ponadto serwisy społecznościowe, które stały się istotnym sposobem komunikacji marketingowej. Z tego względu wybór problematyki uważam za niezwykle trafny, a temat aktualny i ważny zarówno z punktu widzenia naukowego, jak i praktyki gospodarczej. Głównym celem recenzowanej publikacji była ocena znaczenia technologii informacyjnych i komunikacyjnych dla kształtowania wizerunku i należy przyznać, że autorzy w pełni ten cel zrealizowali. Przeprowadzone badania uwzględniały zarówno analizę treści stron internetowych, serwisów społecznościowych oraz ocenę treści zamieszczanych na platformie jednego z największych pośredników turystycznych. Przeprowadzona analiza została ponadto zbogacona ciekawymi wywodami teoretycznymi opartymi na wynikach najnowszych badań naukowych z zakresu wykorzystania nowych technologii w hotelarstwie. (...) praca jest interesującą publikacją o charakterze analityczno-informacyjnym, wnoszącą do polskiej literatury istotną nowość z zakresu relacji między tworzeniem wizerunku a wykorzystaniem nowych technologii na rynku usług hotelarskich. Dr. hab. Adam Pawlicz Uniwersytet Szczeciński Autorzy książki są pracownikami Instytut Zarządzania w Kolegium Nauk o Zarządzaniu i Jakości Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź