Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Na prezent
Skarpetki
LEGO
Promocje

Techniki menedżerskie skuteczne zarządzanie firmą

Okładka książki Techniki menedżerskie skuteczne zarządzanie firmą

Szczegóły:

Wydawca: Poltext
ISBN: 978-83-7561-148-9
EAN: 9788375611489
oprawa: Miękka
podtytuł: Skuteczne zarządzanie firmą
format: 16.5x23.5cm
język: polski
liczba stron: 240
rok wydania: 2010
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
30,71 zł
Cena detaliczna: 
39,90 zł
23% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,71
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Książka zawiera opis wybranych metod i technik stosowanych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Autorzy prezentują je pod kątem skuteczności i efektywności oddziaływania. Koncentrują się na tych instrumentach, które mają korzystny wpływ na wyniki uzyskiwane przez firmę oraz podnoszą sprawność działania menedżera. Omawiają zasady i procedury organizowania przedsiębiorstwa, wykorzystywania: technik nakazowych; delegowania uprawnień; zarządzania przez cele i przez wyjątki; zarządzania strategicznego; sterowania czasem, zmianą, konfliktami i stresem; zarządzania procesami informacyjnymi i komunikacją między ludźmi, reagowania w sytuacjach kryzysowych itp. Podają wiele przykładów, głównie z polskiej praktyki gospodarczej, ukazujących sposób zastosowania danej techniki w rzeczywistych warunkach firmy.Coraz większa profesjonalizacja zarządzania wyraża się w dobrej znajomości metod i technik menedżerskich. Posiadanie tej kompetencji legitymizuje menedżera w środowisku, podnosi jego prestiż społeczny, dowartościowuje, ale przede wszystkim zwiększa skuteczność i efektywność kierowania zespołami ludzi oraz zarządzania jednostkami organizacyjnymi. Przedstawione w książce techniki wpisują się w nowe orientacje i koncepcje zarządzania, takie jak: zarządzanie zmianami, zarządzanie procesowe, zarządzanie wiedzą w organizacji. Przystępny, komunikatywny sposób prezentacji treści, a także praktyczne porady Autorów, jako uznanych konsultantów, mają dla Czytelników nieocenioną wartość. - Prof. dr hab. Zbigniew Dworzecki, Szkoła Główna Handlowa
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź