Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Te małe seksowne cyferki

Okładka książki Te małe seksowne cyferki

Szczegóły:

Wydawca: APN PROMISE
ISBN: 9788375411003
EAN: 9788375411003
oprawa: miękka
podtytuł: Jak rozwinąć biznes przy użyciu danych, które już mamy
Tłumaczenie: Włodarz Marek
tytuloryg: SEXY LITTLE NUMBERS How to Grow Your Business Using the Data You Already Have
wydanie: 1
format: 230x170x13mm
język: polski
liczba stron: 262
rok wydania: 2012
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
10,97 zł
Cena detaliczna: 
19,95 zł
45% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,97
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Czy możesz sobie wyobrazić, że jesteś w stanie zidentyfikować klientów przynoszących największe zyski, wypracować lepszą strategię komunikowania się z nimi i zainspirować ich, aby kupowali więcej? A więc, naprawdę możesz to zrobić. A najlepsze jest to, że możesz to osiągnąć używając danych, które już masz. Wszystko, co robimy, tworzy dane. Za każdym razem, gdy ktoś ogląda coś w sieci, szuka w Google lub nawet przegląda sieć w swoim telefonie, tworzona jest kolejna cząstka danych, które mogą pomóc nam zrozumieć i przewidzieć zachowanie konsumentów. Rewolucja w analizowaniu danych właśnie się toczy i metody oraz narzędzia radzące sobie z tym „potopem danych” stają się coraz prostsze i mniej kosztowne, a jednocześnie bardziej precyzyjne, niż kiedykolwiek wcześniej. Dimitri Maex, Managing Director globalnej agencji reklamowej OgilvyOne New York i mózg praktyki analitycznej stosowanej w agencji pokazuje, jak możemy przekształcić swoje dane – te małe seksowne cyferki, które mogą zapewnić więcej zysków naszemu biznesowi – w skuteczne strategie prawdziwego wzrostu. W jasnym, przejrzystym stylu wyjaśnia, jak: •Ustalić, którzy klienci mają największy potencjał zwiększenia wartości, po których można spodziewać się większych zakupów, a którzy nie są warci targetowania. •Alokować zasoby marketingowe w najlepszy możliwy sposób. •Przewidzieć, jakich produktów lub usług klienci będą potrzebować w przyszłości. •Zoptymalizować swoją obecność w sieci, aby uzyskać największy zwrot z wyszukiwania. Lektura obowiązkowa dla marketerów starających się uzyskać najwyższy zwrot z inwestycji, właścicieli małych firm pragnących rosnąć szybciej lub kreatywnych twórców pragnących poznać reakcję na swoje działania – i nie tylko.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź