Tysiące przedsiębiorców boleśnie  przekonało się o tym, że doskonały  pomysł i stworzenie idealnego  produktu wcale nie gwarantują sukcesu.  Jeden problem - brak ruchu  sprzedażowego - rokrocznie doprowadza do  upadku wielu obiecujących  przedsięwzięć. Nie wystarczy wykazać się  odwagą, aby założyć firmę, i  pomysłowością w kreowaniu oferty.  Potrzebna jest jeszcze umiejętność  kierowania ludzi w swoją stronę.  Czekanie, aż klienci sami się zjawią,  prowadzi do klęski.
W tej  przystępnie napisanej książce znajdziesz sekretną wiedzę,  dzięki której spełnisz marzenia o świetnie prosperującej i rozwijającej  się firmie.  Przekonasz się, że w przyciąganiu klientów nie ma żadnej  magii - musisz tylko dobrze zrozumieć, kim są Twoi idealni klienci,  dowiedzieć się,  gdzie się gromadzą i w jaki sposób poprowadzić ich  wprost do Twojego  lejka sprzedażowego. Do tych celów służą konkretne  strategie ... a te  zostały jasno opisane w tym poradniku. Jego  najcenniejszą częścią  jednak jest prosty wzorzec, który pozwala  skierować ruch z każdej sieci reklamowej prosto do lejków. Działanie  tych strategii można świetnie  uzupełniać technikami hakowania wzrostu,  które pomagają w zwiększaniu  ruchu nawet bez dostępu do którejś z sieci  reklamowych.
W książce:
  - koncepcja lejków sprzedażowych i jej znaczenie w nowoczesnym   marketingu
  - siedem tajników tworzenia grupy swoich idealnych klientów
  - osiem tajników wypełniania lejków sprzedażowych
  - pięć tajników hakowania wzrostu sprzedaży
  - tajemnice ruchu w sieciach reklamowych: Facebook, Google, YouTube,   Instagram
O tych sposobach nie mówi się głośno!