Ludzie szukają konkretnego  produktu lub usługi, ponieważ chcą  rozwiązać jakieś swoje problemy.  Oczekują konkretnych rezultatów. Są  gotowi zapłacić za pewność, że  dzięki zakupowi uzyskają oczekiwany  efekt. Co więcej, za jakiś czas  chętnie powrócą, a nawet pozostaną  wierni danemu produktowi przez wiele  lat. Nie uda Ci się jednak  zbudować grupy takich lojalnych klientów,  jeśli poprzestaniesz na  prostym wystawieniu produktów na sprzedaż i  biernym czekaniu.
Dzięki tej bestsellerowej książce zrozumiesz, że sekretem udanej  sprzedaży  jest Twoja ekspercka wiedza i Twoje przesłanie. Dowiesz się  także, w  jaki sposób je wykorzystać, aby ludzie do Ciebie przyszli i  pozostali  mimo upływu czasu. Nauczysz się nie tylko, jak wpływać na  klientów ze  swoich lejków sprzedażowych, ale także jak stać się liderem.  To  całkowicie naturalne, każdy porządny biznes bowiem powstawał właśnie   dlatego, że ktoś postanowił rozwiązać problem, przed którym inni   uciekali. Ten poradnik sprawi, że odnajdziesz swój głos i zrozumiesz,   jak wiedzę i przesłanie przekuć w ruch ludzi, którzy staną się Twoimi   wiernymi klientami. Przekonasz się, jak wielką moc może mieć Twoja   opowieść - opowieść eksperta!
W książce:
  - kim jest ekspert i jak się nim stać w pięciu etapach
  - sześć sekretów tworzenia własnej grupy odbiorców produktów lub   usług
  - cztery sekrety przywiązywania ludzi do oferty
  - pięć sekretów powiększania liczby klientów
  - cztery sekrety stawania się autorytetem dla swoich idealnych klientów
Zamień swój talent w intratny biznes!