Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Sztuka w kulturze postmedialnej

Okładka książki Sztuka w kulturze postmedialnej

Szczegóły:

ISBN: 978-83-65155-16-0
EAN: 9788365155160
oprawa: miękka
wydanie: 1
format: 195x125x40mm
język: polski
liczba stron: 532
rok wydania: 2016
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
29,24 zł
Cena detaliczna: 
50,00 zł
42% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,72
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Książka Ewy Wójtowicz jest bardzo ciekawym spojrzeniem na dzisiejszą sytuację nowych mediów i tworzonej za ich pomocą sztuki w kontekście naszych oczekiwań i nadziei z lat dziewięćdziesiątych XX wieku. Autorka pyta, gdzie jest dziś sztuka nowych mediów. Opisuje remiks i sampling jako dwie najbardziej rozpoznawalne techniki nowej estetyki, pisze o nanoaktywizmie, zmieniającej się roli krytyka i artysty, a także o różnych oczekiwaniach wobec odbiorcy, stającego się użytkownikiem sztuki. Pisze o pozornym egalitaryzmie internetu. O demokratyzacji sztuki i o jej komercjalizacji, o ekonomii uwagi i outsourcingu w sztuce, o kolektywnym autorstwie i projektowaniu własnej tożsamości.
prof. Grzegorz Dziamski
Ewa Wójtowicz bezkolizyjnie sytuuje swoje badania pomiędzy teorią a praktyką albo mówiąc inaczej czyni dobry użytek ze swojej wiedzy i kompetencji z zakresu sztuk medialnych oraz kulturoznawczo zorientowanego medioznawstwa.
prof. Andrzej Gwóźdź
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź