Pierwsza książka wydana w języku polskim, poświęcona sztuce nowoczesnej obsługi kelnerskiej. Skupia się na tym, co w zawodzie kelnera jest najważniejsze - na umiejętnościach interpersonalnych, prezentacyjnych, komunikacyjnych i sprzedażowych, niezbędnych do tego, by odnieść sukces w zawodzie kelnera. Książka kładzie nacisk na praktykę. Jest napisana językiem bezpośrednim, wzbogacona przykładami, anegdotami, ćwiczeniami do wykonania na żywo" oraz wywiadami z doświadczonymi przedstawicielami branży restauracyjnej.  Co odróżnia kelnera przeciętnego od kelnera wybitnego - cechy, postawy, umiejętności  Kelner jako gospodarz i doradca ds. potraw  Skuteczne narzędzia sprzedaży kelnerskiej  Scenariusz profesjonalnej obsługi klienta  Typologie klientów i zasady ich obsługi  Jak radzić sobie z trudnymi klientami i w trudnych sytuacjach  Wskazówki dla menedżerów sali  Praktyczne ćwiczenia i scenki do oceny  Opinie profesjonalistów branży restauracyjnej