Pierwsza książka wydana w języku polskim, poświęcona sztuce nowoczesnej obsługi kelnerskiej. Skupia się na tym, co w zawodzie kelnera jest najważniejsze - na umiejętnościach interpersonalnych, prezentacyjnych, komunikacyjnych i sprzedażowych, niezbędnych do tego, by odnieść sukces w zawodzie kelnera. Książka kładzie nacisk na praktykę. Jest napisana językiem bezpośrednim, wzbogacona przykładami, anegdotami, ćwiczeniami do wykonania na żywo" oraz wywiadami z doświadczonymi przedstawicielami branży restauracyjnej. Co odróżnia kelnera przeciętnego od kelnera wybitnego - cechy, postawy, umiejętności Kelner jako gospodarz i doradca ds. potraw Skuteczne narzędzia sprzedaży kelnerskiej Scenariusz profesjonalnej obsługi klienta Typologie klientów i zasady ich obsługi Jak radzić sobie z trudnymi klientami i w trudnych sytuacjach Wskazówki dla menedżerów sali Praktyczne ćwiczenia i scenki do oceny Opinie profesjonalistów branży restauracyjnej