Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Sztuczna inteligencja w kreowaniu wartości organizacji

Okładka książki Sztuczna inteligencja w kreowaniu wartości organizacji

Szczegóły:

Wydawca: edu-Libri
ISBN: 9788365648938
EAN: 9788365648938
oprawa: Miękka
format: 16.5x24.0cm
język: polski
liczba stron: 246
rok wydania: 2018
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
38,43 zł
Cena detaliczna: 
69,90 zł
45% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 38,43
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Monografia przedstawia analizę modeli generowania wartości przez firmy wykorzystujące sztuczną inteligencję w swoich produktach, usługach i zasadach prowadzenia biznesu, a także wyzwania i niezbędne kompetencje.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź