Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Promocje
Na prezent
Skarpetki
LEGO

Stwórz grę w Unity, a nauczysz się programowania..

Okładka książki Stwórz grę w Unity, a nauczysz się programowania..

Szczegóły:

Wydawca: Helion
ISBN: 978-83-832-2825-9
EAN: 9788383228259
oprawa: Miękka
podtytuł: Pisanie kodu, które sprawia radość.
Tłumaczenie: Meryk Radosław
tytuloryg: Learning C# by Developing Games with Unity: Get to grips with coding in C# and build simple 3D games in Unity 2022 from the ground up, 7th Edition
wydanie: 7
format: 236x172 mm
język: polski
liczba stron: 424
rok wydania: 2024
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
55,59 zł
Cena detaliczna: 
99,00 zł
44% rabatu
WYSYŁKA: 48h
Dodaj do koszyka
Dodaj do schowka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 55,59

Opis

Unity to jeden z najpopularniejszych silników do tworzenia gier. Równocześnie, pracując w tym środowisku, możesz się nauczyć programowania w C#, który jest nowoczesnym i wszechstronnym językiem. Podczas pisania skryptów potrzebnych do zbudowania gry poszczególne konstrukcje języka i ich zastosowanie nagle stają się proste i zrozumiałe. Dzięki nim można zaimplementować niestandardowe zachowania i mechanikę gry, i to na poziomie profesjonalnej, grywalnej gry! I właśnie taki jest cel tej książki - nauka bloków budulcowych programowania i języka C# od podstaw.

Oto siódme, uzupełnione i zaktualizowane wydanie cenionego podręcznika (dodano do niego kilka nowych rozdziałów). Dzięki lekturze poznasz od podstaw koncepcje programowania w języku C# i płynnie przejdziesz do tworzenia gier w Unity. Nauczysz się pisać skrypty implementujące prostą mechanikę gier, programować proceduralnie i zwiększać złożoność swoich gier poprzez wprowadzanie inteligentnych nieprzyjaciół i pocisków zadających obrażenia. W kolejnych rozdziałach poznasz coraz ciekawsze możliwości Unity, niezbędne w projektowaniu gier, takie jak sterowanie oświetleniem, ruchami gracza, kamerą, programowanie kolizji i wiele innych.

W książce między innymi:

  • podstawy programowania, w tym programowania zorientowanego obiektowego w języku C#
  • przykłady skryptów C# w środowisku Unity
  • interfejsy, klasy abstrakcyjne i rozszerzenia klas
  • tworzenie dokumentu projektu gry i podstawowych mechanizmów gier
  • stosy, kolejki, wyjątki, obsługa błędów
  • formaty XML i JSON i ich zastosowanie

Mistrz programowania zaczynał od pisania gier!

 

Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź