Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Komiksy
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje
PRZEDSPRZEDAŻ

Strategie na niepewne czasy. Biznes w obliczu wojen celnych, deglobalizacji i czarnych łabędzi

Okładka książki Strategie na niepewne czasy. Biznes w obliczu wojen celnych, deglobalizacji i czarnych łabędzi

Szczegóły:

Wydawca: MT Biznes
ISBN: 978-83-8231-733-6
EAN: 9788382317336
oprawa: Miękka ze skrzydełkami
podtytuł: Biznes w obliczu wojen celnych, deglobalizacji i czarnych łabędzi
wydanie: 1
format: 215x141mm
język: polski
liczba stron: 288
rok wydania: 2025
Data premiery: 2025-10-24
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
45,41 zł
Cena detaliczna: 
59,90 zł
24% rabatu
WYSYŁKA: po 24.10.2025
Dodaj do koszyka
Dodaj do schowka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,41
To książka dla właścicieli firm, menedżerów i członków zarządów, którzy czują, że dotychczasowe strategie nie działają już tak jak kiedyś – i zastanawiają się, jak prowadzić firmę w czasach geopolitycznych napięć, niestabilnych łańcuchów dostaw i deglobalizacji. Strategie na niepewne czasy to praktyczny przewodnik napisany przez eksperta z ponad 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu firmami produkcyjnymi, sprzedażą i operacjami międzynarodowymi. Autor łączy analizy z narzędziami do bezpośredniego zastosowania: checklistami, pytaniami strategicznymi, scenariuszami „co, jeśli” i gotowymi modelami podejmowania decyzji w warunkach niepewności. W książce znajdziesz: nowy model strategii odporny na zakłócenia i presję z otoczenia przykłady, jak firmy takie jak Apple, TikTok czy Schneider Electric redefiniują swoje przewagi metody prowadzenia biznesu, gdy nie masz pełnej informacji, a ryzyko rośnie szybciej niż Excel jest je w stanie wyliczyć konkretny schemat myślenia strategicznego: jak połączyć geopolitykę, technologię, strukturę operacyjną i kulturę zespołu w spójną, elastyczną całość. To książka dla tych, którzy nie chcą czekać na kryzys, tylko budować odporność, zanim będzie potrzebna. Bo dziś nie wygra ten, kto działa najtaniej. Wygra ten, kto potrafi działać mimo wszystko. Bartłomiej Baudler - dyrektor zarządzający z ponad 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu firmami produkcyjnymi, sprzedażą i operacjami międzynarodowymi. Kierował spółkami przemysłowymi w Europie, specjalizując się w rozwoju, restrukturyzacjach i strategicznych transformacjach w zmiennym otoczeniu rynkowym. Budował zespoły, skutecznie prowadził firmy przez kryzysy i okresy przełomowych zmian, zawsze łącząc globalne spojrzenie z realnym, ludzkim podejściem do biznesu.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź