Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Strategie instytucji kultury wobec niezadowolenia i bojkotów konsumenckich

Okładka książki Strategie instytucji kultury wobec niezadowolenia i bojkotów konsumenckich

Szczegóły:

ISBN: 9788381426190
EAN: 9788381426190
oprawa: Miękka
wydanie: 1
format: 17.0x24.5cm
język: polski
liczba stron: 266
rok wydania: 2019
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
31,62 zł
Cena detaliczna: 
39,90 zł
21% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 31,43
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Bojkoty towarzyszyły życiu ekonomicznemu człowieka od stuleci, jednak wraz z rozwojem Internetu i nowych technologii ich częstotliwość systematycznie rośnie. Od bostońskiej herbatki przez walkę z apartheidem aż po uliczne demonstracje i sabotaże względem KFC, Abercrombie & Fitch czy ExxonMobil autor prezentuje przyczyny, mechanizmy i konsekwencje bojkotów z punktu widzenia współczesnych konsumentów oraz firm. Książka jest pierwszą zarówno na polskim, jak i zagranicznym rynku wydawniczym, w której ukazano bojkoty pracowników i konsumentów z perspektywy zarządzania, a także rozszerzono tę tematykę o nieporuszany dotąd wątek – bojkoty instytucji kultury.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź