Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

STRATEGIE I PRAKTYKI SPRAWNEGO DZIAŁANIA LEAN SIX SIGMA I INNE

Okładka książki STRATEGIE I PRAKTYKI SPRAWNEGO DZIAŁANIA LEAN SIX SIGMA I INNE

Szczegóły:

Autor: Hamrol Adam

ISBN: 9788301201739
EAN: 9788301201739
oprawa: Miękka
wydanie: 1
format: 16.5x23.5
język: polski
liczba stron: 502
rok wydania: 2024
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
70,74 zł
Cena detaliczna: 
99,00 zł
29% rabatu
WYSYŁKA: 48h
Dodaj do koszyka
Dodaj do schowka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 70,54

Opis

Od pierwszego wydania książki radykalnej nowelizacji została poddana norma ISO 9001, której opis i zasady stosowania stanowią ważną część podręcznika. Dlatego też konieczne było uaktualnienie publikacji tak, aby nadal stanowiła ona praktyczne i aktualne źródło wiedzy zarówno dla studentów, jak i praktyków. W nowym wydaniu zaprezentowano metody zarządzania jakością produkcji od praktycznej, biznesowej strony z uwzględnieniem norm obowiązujących od września 2018 roku. Celem publikacji jest wskazanie właściwych narzędzi, które umożliwiają stworzenie dobrego produktu w najbardziej efektywny sposób. Autor prezentuje wiele rozmaitych metod, technik, procesów i dobrych praktyk, które umiejętnie zastosowane, pomogą osiągnąć cel. Obszerna publikacja łączy bogatą wiedzę teoretyczną, praktykę biznesową i nowoczesne trendy w zarządzaniu produkcją. Wśród omówionych przez autora metod zarządzania znalazły się m.in.: TQM – wychodząc od zasad Deminga, autor prezentuje strategię, która prowadzi do powszechnego zaangażowania; kluczowe jest również postrzeganie procesu z punktu widzenia klienta. Kaizen – strategia, która umożliwia poprawę sprawności działań przy każdej okazji. Autor zwraca uwagę na doskonalenie małymi krokami oraz korzyści wynikające z wynagradzania aktywności. Lean Manufacturing – strategia doskonale sprawdzająca się w procesach usługowych i biurowych; Lean umożliwia racjonalizację działań i dostosowanie funkcjonowania firmy do jej otoczenia. Six Sigma – strategia pozwalająca uzyskać doskonałość prowadzonych w przedsiębiorstwie procesów. Autor pokazuje, w jaki sposób, wykorzystując m.in. metodykę DMAIC, stworzyć środowisko pracy, w którym jakość będzie odgrywać najważniejszą rolę. TOC – strategia, która pozwala na skuteczne zarządzanie ograniczeniami. Autor wyjaśnia, w jaki sposób zidentyfikować ograniczenia i przeszkody, które uniemożliwią dalszy rozwój procesów. Oprócz wymienionych strategii autor zwraca również uwagę na istotne elementy działalności każdego przedsiębiorstwa, takie jak budowanie zaufania czy tożsamość przedsiębiorstwa (cele i wartości). Kluczowym elementem struktury są tu oczywiście pracownicy – zarówno ci szeregowi, jak i osoby zarządzające. Dużą zaletą książki jest to, że autor opiera się w swoich rozważaniach na przykładach zaczerpniętych z polskich przedsiębiorstw, co zwiększa praktyczny charakter publikacji.
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź