Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Dom i ogród
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje
PRZEDSPRZEDAŻ

Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie III poszerzone

Okładka książki Strategiczny brand marketing. Praktyczny poradnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko. Wydanie III poszerzone

Szczegóły:

Wydawca: ONEPRESS
ISBN: 9788328917828
EAN: 9788328917828
oprawa: oprawa: broszurowa
wydanie: 3
format: 15.8x23.5cm
język: polski
liczba stron: 384
rok wydania: 2024
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
46,02 zł
Cena detaliczna: 
79,00 zł
42% rabatu
WYSYŁKA: po 03.12.2024
Dodaj do koszyka
Dodaj do schowka
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,94

Opis

Brand marketing musi być prosty, jasny i docierać do swojego odbiorcy To trzecie wydanie bestsellera napisanego przez specjalistę, który wiele lat życia zawodowego spędził na zgłębianiu kwestii związanych z marketingiem towarów i usług. Autor, praktyk, ko
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź