Książki
Papiernia
Zabawki
Gry
Puzzle
Multimedia
Różności
Skarpetki
LEGO
Promocje

Sprzedaż w gastronomii Część 1-2

Okładka książki Sprzedaż w gastronomii Część 1-2

Szczegóły:

Wydawca: MOJA Consulting
ISBN: 978-83-939448-8-0
EAN: 9788393944880
oprawa: Miękka
wydanie: 1
format: 17.0x24.0cm
język: polski
liczba stron: 398
rok wydania: 2021
(0) Sprawdź recenzje
Cena:
115,46 zł
Cena detaliczna: 
210,00 zł
45% rabatu
Produkt niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 108,91
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu

Opis

Jeżeli chcesz, by twój lokal był dochodowym biznesem, koniecznie sięgnij po ten poradnik. Dowiesz się z niego nie tylko, jak więcej sprzedawać, ale przede wszystkim - jak więcej na sprzedaży zarabiać.

Poznasz skuteczne techniki sprzedaży sugerowanej i metody stosowane w gastronomii do zwiększania rachunku, sposoby wywierania wpływu oraz jak je wykorzystać przy obsłudze gości i sprzedaży imprez. Dowiesz się jak zaaranżować lokal, aby zachęcał do kupowania, jak opracować menu od strony oferty i prezentacji wizualnej. Nauczysz się, jak ustalać i przedstawiać ceny, by zachęcały do zakupu, jak tworzyć zyskowne promocje i motywować personel pod kątem efektywności sprzedaży.

Poradnik powstał w oparciu o wieloletnie doświadczenia zawodowe autora w międzynarodowych korporacjach gastronomicznych, w polskiej gastronomii oraz we współpracy z polskimi gastronomami. Autor jest praktykiem gastronomii, doradcą i trenerem szkoleniowym, napisał także poradniki branżowe: ,,Ciemna strona gastronomii"" (2014) i ,,Menedżer gastronomii"" (2017).

Poradnik polecają praktycy rynku gastronomicznego:

,,Książka, która zainspiruje cię do patrzenia na restaurację jak na przedsiębiorstwo, które ma przynosić zysk. Autor jest jednym z niewielu w Polsce specjalistów z zakresu gastronomii łączących ogromną wiedzę akademicką z zakresu sprzedaży i marketingu z praktyką gastronomiczną. W poradniku wskazuje nie tylko jak sprzedawać, ale też jak zarabiać w gastronomii, a nie jest to jednoznaczne.""
Malka Kafka - założycielka sieci roślinnych restauracji Tel Aviv by Malka, laureatka nagrody ,,Restaurateur of the year""

,,Efektywna sprzedaż to jedna z najważniejszych umiejętności w gastronomii, która potrafi zdecydować o sukcesie lub niepowodzeniu przedsięwzięcia. Dlatego zdecydowanie warto zainwestować w wiedzę zawartą w tej książce. Polecam!""
Piotr Popiński - ekspert rynku gastronomicznego, właściciel restauracji Elixir by Dom Wódki, Czerwony Wieprz i Folk Gospoda oraz The Roots Bar & More.


Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
Tak
Nie
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Oczekiwanie na odpowiedź
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj
Oczekiwanie na odpowiedź