Poznaj innowacyjne podejście do sprzedaży i dowiedz się, jak odwrócić zasady sprzedażowej gry, by osiągnąć maksymalny rezultat!
  Dzięki książce zaczniesz wykorzystywać różnorodne strategie sprzedaży, aby maksymalnie skoncentrować się na kliencie. Nauczysz się tworzyć szczegółowy profil klienta i unikalną ofertę dostosowaną do jego potrzeb. Poznasz najlepsze praktyki budowania silnych relacji biznesowych. Przygotujesz prezentacje, które sprzedadzą za ciebie. Dowiesz się również, jak radzić sobie z obiekcjami klientów i reagować na reklamacje, jak pomyślnie zamykać sprzedaż i podtrzymywać relacje po sprzedaży.
  Dlaczego poradnik trafia w Samo Sedno?
 -   prezentuje skuteczne i sprawdzone w praktyce strategie, techniki oraz narzędzia możliwe do wykorzystania w polskich realiach 
-   proponuje świadome i odpowiedzialne podejście do budowania długofalowych relacji z klientami 
-   podpowiada, jak sprzedawać lepiej i więcej bez uciekania się do nieuczciwych manipulacji i sztuczek 
-   odpowiada na pytania najczęściej zadawane przez handlowców, kierowników, konsultantów i menedżerów podczas szkoleń i warsztatów 
 Izabela Krejca-Pawski – szef firmy IKP Szkolenia, certyfikowany trener sprzedaży, praktyk biznesu z 14-letnim doświadczeniem. Prowadzi szkolenia z zakresu sprzedaży i profesjonalnej obsługi klientów. Stworzyła program podnoszenia wyników sprzedażowych.